פרויקטים.

הרעיון המרכזי של הפרויקט שלנו הוא ליצור אווירה נעימה ונוחה במשרד, הן ללקוחות והן לעובדים. זה משקף את פילוסופיית החברה בתחום בניית מתחמי מגורים: לא רק לבנות בתים, אלא ליצור מקומות שבהם אנשים יכולים להרגיש בבית. שאפנו לספק מרחב שישאר רלוונטי ומודרני למשך עשר השנים הבאות, מה שמדגים שהחברה לא רק עוקבת אחרי המגמות הנוכחיות, אלא גם תורמת להתפתחות העיצוב האדריכלי. כך, עיצוב המשרד הופך להיות ביטוי לערכים המרכזיים של החברה – יצירת מגורים נעימים, עמידים ומודרניים לאנשים.
יום אחד נפגשו להם משווק נדל"ן מסוכס עם שמאית מקרקעין עדינה ויפה, השניים החליטו שהם רוכשים יחד משרד ונותנים לפונקט את האתגר לחבר עיצוב פנים שידבר לכל אחד מהם בנפרד במשרדים האישיים, ויחד בחללים הציבוריים. אז אנו לקחנו את המשימה ויצרנו להם את המקום הפונקט הזה.
וולט ג'וניור – חממת הלימוד לעובדים מתחילים: גאוות יחידה בעיצוב אדריכלי אנחנו גאים להציג את החממת הלימוד שיצרנו במיוחד עבור WOLT, המיועדת לעובדים מתחילים. חממה זו מעוצבת ומתוכננת בקפידה כך שתיצור גאוות יחידה בקרב המבקרים. באמצעות הדפסות מרהיבות על אריחים אקוסטיים לבנים, השקנו לחממה תחושה של ייחודיות בלתי רגילה. הקננו למקום צעירות וחוויה חדשה במרקם החיים השוטף שלו. גם בקירות חדרי השיחה, השתמשנו בדפוסים מרהיבים על האריחים האקוסטיים. שלטי הניאון המרהיבים משתפים פעולה עם ספר המותג באופן מרשים וצבעוני, מעניקים לחממה הזו אנרגיה חיובית והתמדה. הייתה חוויה יוצאת דופן לעבוד על פרויקט זה, ואנחנו מודים לוולט.
עולם החוקים וההסכמים הינו חלק בלתי נפרד מהעבודה היומיומית בעסקי הנדל"ן והיזמות. החוק ברור וקבוע, ואינו משתמע לשתי פנים. זה שחור או לבן. במערכת המשפט והחוק, ההחלטות נקבעות על ידי בית המשפט. הקביעות מבוססות על החוק, אך הן גם תוצאה של נקודת מבט אנושית של שופט, מושבעים ועורכי דין. ומאחורי כל פסיקה ישנו עולם שלם של ידע ומחשבה רבה. אנו רואים בבית המשפט את מוקד ההתרחשות המשמעותי ביותר והמקום בו נכנס צבע לחוק. המחשבה האנושית המורכבת משתקפת בעינינו כצבעונית ורב ממדית.
עיצוב מערכות המידע של קבוצת שטראוס. ליווינו את החברה במעבר ממשרדים אישיים לעבודה בשיטת אופן ספייס. המטרה הייתה ליצור מרחב עבודה נעים, מחבק ומהנה – כזה שכולם ירצו לבוא ולשבת בו. האתגר היה לאפשר פרטיות וביטוי עצמי לכל עובד עם מגוון מקומות "לברוח" אליהם וגם לפתוח את החלל. העיצוב נוצר בהשראת ערכי החברה, הצבעים, העבר והקדמה של החברה. השתמשנו בחומרים ירוקים בעיצוב כמו לבד מבקבוקים ממוחזרים מכיוון שערכי הגנת הסביבה וקיימות הם ערכים מובילים של החברה. העיצוב עושה שימוש בצבעים ובשפה הגרפית של המותג.
ליווינו את החברה במעבר ממשרדים אישיים לעבודה באופן ספייס. המטרה הייתה לייצר מרחב עבודה נעים, מחבק וכייפי- כזה שכולם ירצו לבוא לשבת בו. האתגר היה לאפשר פרטיות וביטוי עצמי לכל עובד עם מגוון מקומות "לברוח אליהם" ויחד עם זאת, לפתוח את החלל. העיצוב שאב השראה מערכי החברה והקונספט נבנה על עולמות המים. השתמשנו בעיצוב בחומרים ירוקים כגון לבד מבקבוקים ממוחזרים מכיוון ששמירה על הסביבה וערכי קיימות הם ערכים מובילים של החברה. העיצוב משתמש בצבעי המותג ובשפה הגרפית שלו ומשלב צמחיה חיה לשיפור האווירה והתחושה במשרד.
זוכרים שהיינו קטנים והיה מאוורר תקרה בחדר, אבל מעליו הייתה מנורה. המצב הזה עשה צל שריצד בחדר ושיגע אותנו בלי שידענו מה מפריע לנו ? ! אז זה בדיוק הקונספט של עיצוב החנות מאווררים הזו, רק הפוך. רצינו למשוך את תשומת לב הקהל לתקרת החנות, לכן בחרנו להשתמש בצל של המאווררים, רק שהפעם הצל הוא לתקרה ולא לרצפה. דאגנו לכך שהחנות תואר אבל מצידיה בלי להפריע לעין הלקוחות. בפרויקט שילבנו חומרים אדריכליים חדשים ודאגנו שהחוויה תהיה נעימה ומזמינה קהל לבקר ולהרכיב לעצמו את המאוורר החדש שלו.
מתחם "פיפלס" הינו חלל עבודה משותף. ניתן לראות כי המתחם מחולק לאיזורים שונים כגון: מבואת כניסה, מטבח , חלל עבודה פתוח, מבואת הכניסה עוצבה בקו אלגנטי עם קריצה מודרנית אשר מגיעה בצורה של מחיצת עץ גיאומטרית, החתוכה בטכנולוגיית CNC ומספקת הפרדה בין מבואת הכניסה ומתחם חדרי העבודה. במטבח ניתן לראות שימוש בצבעוניות טרופית הכוללת צבעי ירוק, חוק ובשילוב של משטח שיש קלאקטה ונגיעות פליז. ברחבי חלל העבודה ניתן למצוא מספר חדרי מנוחה כגון: גאזיבו, הבנוי משילוב של קורות ברזל וחבלי סיזל, המאפשר ישיבה בלתי פורמלית וכן חדר מנוחה נוסף המעוצב בסגנון חדר סיגרים, עם אלמנטים של עור ופליז. מתחם העבודה פיפלס, עוצב בסגנון אקלקטי המשלב אלמנטים מגוונים אשר מגיעים מועלמות עיצוב שונים, בדיוק כמו האנשים המאכלסים אותו, מתחם העבודה יודע לספק מענה לצרכים השונים של המבקרים השונים במתחם.
76 חנויות בכל רחבי הארץ העיצוב ב"ווישוז" בא כנגזרת מהמיתוג שקיבלנו מחברת המיתוג "שלושת הדובים" עיצוב הפנים תמך בערכים הגרפים הגאומטריים שמשדרים חדשנות וקידמה. בכניסה לחנות, יצרנו מעין חופה המשמשת מיני שואו רום למותגי החנות ויוצרת תחושת גודל וביטחון במותג. בחנות שולב לראשונה בישראל, קיר פגים המורכב ממוטות עץ המאפשרות מודולריות מלאה לתצוגה. בכל חנות יש מתקן לניקוי נעליים, כך שגם אם לא קנית אצלנו נעליים, אתה מוזמן לחדש את שלך. זוהי חווית מושלמת !
העיצוב הנועז והסוראליסטי, יוצר אווירה של חברה צעירה ושוברת מוסכמות. בשנת 2012 החברה הקימה את המשרדים הראשונים שלה בעיר שדרות. אנחנו בנינו את שפת המותג ועיצבנו את החלל בהתאם לשפה הגרפית. בשנת 2015 גדלה "טרגט קול" והקימה סניף הנהלה חדש בעיר אשדוד. בשנת 2019 עיצבנו את החלק החדש של טרגט קול שהיום היא חברת הטלמרקטינג הגדולה בדרום. איזה כיף שלקוחות חוזרים וגדלים יחד